Nový e-shop Webdesign SEO Opencart

SEO, linkbuilding

Novinky
20.01.2014

Zjednodušte si objednávku s Konfigurátorem adresy

Provozovatelé Opencartu, kteří nemají zájem o modul Komfortní objednávka, ale přesto by si... číst více
15.08.2013

Produkty k dokoupení

Nabídku modulů pro Opencart jsme rozšířili o funkci nastavení produktů k dokoupení.... číst více
31.05.2013

Novinky a galerie v Opencartu

Kromě produktových stránek má Opencart pouze jednoduché informační stránky bez dalších funkcí,... číst více
07.05.2013

Nechte se ovládnout Hodinkománií

Kvalitní hodinky jsou nepostradatelným doplňkem správného gentlemana a ozdobí i půvabná ženská... číst více
02.05.2013

Navrhněte si vlastní menu v Opencartu

Pro tvorbu menu nabízí Opencart jen velmi omezené možnosti, k dispozici je pouze horní menu s... číst více
20.03.2013

Nový e-shop Keygame.cz

Představujeme nový e-shop z naší dílny - plně automatizovanou prodejnu počítačových her... číst více
12.03.2013

Univerzální export produktů pro porovnávače

Moduly pro export produktů patří mezi provozovateli e-shopů Opencart nejčastěji vyhledávané,... číst více
31.01.2013

Platební brána PaySec pro Opencart

Tento týden jsme dokončili integraci platební brány PaySec pro Opencart. Na našem shopu... číst více
28.01.2013

Slevy v Opencartu

Možnosti nastavení slev nejsou v klasickém Opencartu nijak oslňující. Standardně můžete manuálně... číst více
05.12.2012

Czech Post druhé generace

Oblíbený modul Czech Post (Česká pošta), který využívají zdarma stovky e-shopů na... číst více

SEO - optimalizace pro vyhledávače

Smyslem SEO - optimalizace pro vyhledávače je docílit, aby právě vaše stránky nabízely uživatelům na prvních místech, aniž by bylo třeba investovat velké peníze do reklamních kampaní. Zjednodušeně se dá říci, že existují tři úrovně SEO optimalizace. 

Tou první a nejdůležitější je implicitní SEO, tedy postavit stránky tak, aby byly přehledné, jasně strukturované, validní a hlavně obsahově bohaté. Pokud se vám to podaří, pak byste měli být ve výsledcích vysoko. 

Druhým stupněm je explicitní SEO, tedy doladění hlaviček, titulků a vytvoření základní množiny zpětných odkazů. Třetím stupněm je potom nepřetržitý boj o první místa ve vyhledávačích, který je nikdy nekončícím soubojem s konkurencí. 

Jak už bylo zmíněno, základem SEO optimalizace jsou kvalitní a originální texty, jejich tvorba se nazývá copywriting.